✔  Gratis verzending vanaf €60   ✔ Voor 16u besteld, dezelfde dag verzonden  ✔  Persoonlijk advies

Voorheen Stip en Stof

Garantie & klachten

Natuurlijk hopen we dat jouw bestelling helemaal naar wens is. Maar het kan wel eens gebeuren dat een product kapot wordt geleverd of dat er iets anders aan de hand is. Lees hieronder wat je in dit geval kunt doen.

Garantie

Is jouw bestelling kapot gegaan tijdens het transport of is er iets anders gebeurd waardoor je gebruik wilt maken van de garantie? Laat ons dit dan binnen 2 maanden na constatering weten. Valt het binnen de garantie? Dan bieden wij jou gratis reparatie of vervanging aan.

Klachten

Het kan wel eens gebeuren dat jouw bestelling niet helemaal gaat zoals gepland. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Heb je een klacht? Laat het dan aan Renske weten door te mailen naar renske@sewacademy.nl. Ze helpt je graag zo snel mogelijk om een passende oplossing te vinden. Krijg je toch niet de oplossing die je voor ogen had? Dan is het ook mogelijk om een geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting Webwinkelkeur.

Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan is het ook mogelijk om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Stel je vraag

De waardering van stipenstof.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.7/10 gebaseerd op 33 reviews.